Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z jakości naszych produktów. Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia lub nie jesteście zadowoleni z naszych produktów, prosimy o kontakt mailowy: kathmandu.sklep@gmail.com

W przypadku reklamacji albo zwrotu towaru z jakiegokolwiek powodu prosimy o wysłanie towaru na adres:
Kathmandu Piotr Kalota
Wojska Polskiego 111h
69-100 Słubice
Prosimy dołączyć do paczki list z opisem wady, dowodem zakupu oraz numerem konta. Koszty wysyłki ponosi wysyłający. Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona, wówczas zwrócone zostają koszty zakupu oraz wysyłki, chyba że zdecydują się Państwo na inny produkt – wtedy wysyłka nowego towaru jest na nasz koszt.

Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. W tym celu należy wysłać do nas wiadomość – listownie na adres: Kathmandu Piotr Kalota Wojska Polskiego 111h 69-100 Słubice lub mailowo: kathandu.sklep@gmail.com z tytułem wiadomości „zwrot towaru„. W razie pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, pieniądze zostaną zwrócone na Państwa konto do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zwrotu. Zwroty dokonywane po upływie danego czasu (14 dni od daty otrzymania towaru) nie będą uwzględniane i zostaną odesłane na koszt kupującego. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek oznaki użytkowania lub zniszczenia (zapach perfum/potu, przybrudzenie, pogniecenie, oderwanie metki itp), zwrot nie zostanie zaakceptowany.

Sprzedawca odpowiada jedynie za wady fabryczne, które towar miał już przy odbiorze przez kupującego. Reklamacje nie dotyczą przypadków, gdy wada powstała w wyniku:

  • niewłaściwego użytkowania (postępowania inaczej niż wg instrukcji dołączonej do paczki)
  • uszkodzenia mechanicznego (porwanie, pocięcie, przecięcie, przybrudzenie itd.)
  • klęski żywiołowej
  • winy przewoźnika.

 

Więcej informacji w Regulaminie.